Lupaus on pidettävä | Kuvatarinaa vihdoin

Moikka! 
Itse olen ollut kipeänä ja en ole pystynyt kuvaamaan, koska itselläni ei ole mikään perus tauti, vaan liittyy vuoteen 2014 :D  
Kuvaamisesta itseäni alkaa vähän särkemään ja kuvat ovat mitä sattuu, eli ihan heilahtaneita. Sitten itseäni alkaa ärsyttää ja työnnän nuket takaisin kaappiin, enkä jaksa ottaa niitä enään ulos sieltä....Onko jollain muulla samanlaista ongelmaa?

Mutta viimeksi lupasin tälle kertaa kuvatarinaa, joten kuvasin sen, vaikka ei siitä taaskaan jännittävää tullut. Tuntuu, että kuvatarinat toistavat samaa pätkää ja käyvät ihan tylsiksi ja menevät vain yhtä viivaa pitkin....

Toisin sanoen nukkeilu ei tällä hetkellä ole mieluisinta puuhaa...

Muokkasin nyt osan kuvista ja toivon, että joku voisi palautetta jättää :) Muokkaukset ovat mitä ovat, eivät todellakaan todentuntuisia :D



KT: Viha ja pelko


Minun pitäisi muka pelastaa Luna! Olen aivan SURKEA taikomaan, kaikki epäonnistuu. Saatan vahingossa tappaa Lunan, tai jotain aivan hirveää. Arietta ei usko, jos sanon, hän luulee, että en vain halua pelastaa häntä, kun pelkään Lunaa. Niin kyllä pelkään, mutta silti! 



Hmm.... Mitä jos Arietta on vain painostanut minua liikaa, ja osaisin vain omassa rauhassa taikoa...? Menen ensin kuitenkin kauemmas, muuten seinä saattaa heittä minut ilmaan, vaikka se ei haittaisi! 


Kokeilen taikoa tuolia, mustaa, kaunista, jolla on nahkapäällyste... *alkaa puhelemaan loitsua* 


*keskittyy* 


*Loitsu lähtee* 


Miltäköhän se näyttää? Entä jos onnistuin?


Ei! Se on aivn liian iso , eikä vastaa sitä mitä haluaisin!



En osaa mtään, olen vain mailman häpeäpilkku, pieni tyttö! 



*Alkaa tulistumaan*



Älkää kiusatko minua kaikki paha! Joka ikinen saa lähetä!!!! En osaa mitään! *Lähettää vahingossa loitsun*


Hups....Mitäköhän tein? Toivottavasti en mitään kovin vaarallista...
Tuli vaan mieleen, miksi pianon soittoa ei enään kuulu, Arietta soitti kaunista kappaletta...
Toivottavasti hän ei.... lähtenyt...


Mitä piditte?

9 kommenttia:

  1. Sairaan hieno kuvatarina, tää oli oikeesti mahtava! Muokkaukset oli hienoimpia, mitä mä oon nähnyt, :3

    VastaaPoista
  2. Tää oli hyvä kuvatarina! Musiikki oli kaunista ja sopi hyvin. <3 Muokkaukset oli kivoja ,mutta mun makuun vähän yliampuvia. Toivottavasti löydät nukke intos takas!

    Herra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, huomasin itsekin, meni vähän pieleen :D

      Poista
  3. Jumpe mitä muokkauksia :0

    VastaaPoista
  4. Tosi hyvä kuvatarina! Vau!
    101bigdreams.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Oi, ihania kuvia! ♥
    sugardollworld.blogspot.fi

    VastaaPoista