Pehmoleluja

Moikka^^ 
Äitini oli ladannut koneelle kaikki kuvat, ja löysin sieltä n. viikko sitten otetut pehmolelukuvat :D 
Itselläni ei ole oikein aikaa tehdä mitään hyvää alkua, koska on kouluhommia. 
Päätin panna postaukseen jonkun runon, päätin sen vasta nyt, joten kuvat eivät oikei sovi sen  kanssa yhteen.




Ei saa koskaan olla paha, ei saa tuomita ikinä toista. 


Sitä sattuu, jonka tuomitset.


Vaikka et sitä itse huomaa, niin se jota sattuu, niin se huomaa.


Älä ole koskaan ilkeä toiselle, se on ikuisesti väärin.


Katso joka aamu vaikka itseäsi peiliin ja mieti kuka olet, tai mitä teet.


Joskus kun sinua sattuu, tuijota itseäsi peiliin ja katso itseäsi.

Se ei ole ikinä väärin.



Mieti mitä toiselle sanot, hyvää vai pahaa.


Oletko itse se joka kertoo pahaa, vai onko se toinen, sano se suoraan itsellesi.


Jos ajattelet, että teet aina kaiken oikein, katso peiliin.

Katso peiliin, olitpa iloinen, surullinen tai mikä tahansa.


Kun toista sattuu lohduta.


Mietit aina mitä teet, oikein vai väärin.


Yhtäkkiä muistat mitä teit, katsot peiliin ja huomaat veden valuvan silmilläsi.


Katsot itseäsi niin kauan kuin on mahdollista, et edes räpäytä silmiäsi.

Haluat sanoa kaikille sen sanan, joka on niin vahva, että sitä ei edes pysty sanomaan.


Sanot kuitenkin sen sanan, joka on ”anteeksi”.


Pyydät kaikilta tekojasi anteeksi, kaikki sanovat, että se on turhaa.


Katsot heitä silmiin, ja huomaat, että he valehtelevat.


Sanot viimein kaikille:
”Jos et ymmärrä, mitä minä sanoin, minun pitää katua.
Jos et välitä, mitä sinulle sanotaan, minun pitää katsoa peiliin.
Jos et ymmärrä yhtään mitään,  sinun ei pidä välttämättä ymmärtää, mutta minun pitää, koska itse olen sen sanonut.”




 Älä kuitenkaan tuomitse itseäsi, muista, että olet silti mukava, aina. Olet kiva ja ystävällinen ainakin muille, etkä kiusaa ketään, silloin teet ainakin oikein :)

- - - - - - - 

Ne eivät ole pelkkiä halattavia nalleja, vaan niissä on muistoja menneestä. Niitä halaamalla saa kaiken pois, ja tulee taas mukava olo. Ei ole väliä mitä muut ajattelevat nalleista, vaan se, mitä minä niistä ajattelen. Jos muitten mielestä se on lapsellista, en välitä siitä yhtään. Nalleissa on minulle muistoja, ja ne ovat minulle tärkeitä.

- - - - - - - - - - 





4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja todella kaunis runo!❤
    Toi teksti nalleista on kyllä niin totta. Nalleja halaamalla saa turvallisen tunteen.
    ~Kiki

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja todella kaunis runo!❤
    Toi teksti nalleista on kyllä niin totta. Nalleja halaamalla saa turvallisen tunteen.
    ~Kiki

    VastaaPoista
  3. Ihania nää pehmolelukuvat, niin kauniin iloisia ja luovia! Mä vaan rakastan näitä sun kuvakulmia yli kaiken! :3

    VastaaPoista